.


Dagens mellanmål; hallonsmoothie. Ni antecknar va? Bra, jag tänkte väl det. Hej!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

AH VAD JAG SAKNAR DIG. grater nastan en skvatt. vill leva mysliv i kalmar, just like we used to. cykla till maxi och kopa naturgodis, supa oss asfulla en fredagkvall, sa att vi inte ens kan ta oss till palace pa endra sidan gatan (undrar fortf vart mitt kreditkort tog vagen...) eller varfor inte ata sonder oss pa chokladbollar in the coffeeshop next door? hjartat vad jag saknar dig. men det vet du nog nu.

<3 love you.

2009-11-15 @ 01:55:55
Postat av: jojo

hahahaha, jadu vi har gjort rätt mycke knäppa saker när man tänker efter. :) Och snart är du hemma igen! Jag längtar ihjäl mig! <3

Jag älskar dig!



Ps. och ja, jag har smygklippt mig:P haha!



<3

2009-11-16 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0