freak some more

Åh herregud, jag trodde faktiskt att jag aldrig i hela mitt liv skulle sätta min fot på Harry's. Men igår mina vänner, hände det otroliga. Mina kunskaper om Harry's stäcker sig så långt som att det mest är ett ställe för lite äldre folk (vilket det är) typ kanske 30+. Men de har börjat med en onsdagsklubb nu där 20nåntingåringar hänger. Jag tycker att det var sådär. Lite folk, och rätt seg stämning (vilket iofs kan bero på min inställning till stället och att det är veckan innan löning) bidrog till att jag gick hem tidigt. Bakfyllan var dock påtaglig imorse då jag var tvungen att pallra mig iväg till skolan för att möte som dessvärre blev inställt pga sjukdom. Ja, inte min sjukdom då.
Efter det har jag genomlidit en otrooooligt seg dag i skolan. Fy faan för kursen vi har nu säger jag bara.

Men i alla fall, här kommer lite bilder från igår då vi förfestade hos Emelie och Calle. Tack gulliga ni, alla verkade ha supertrevligt hos er!
Hej calle!sötmalinfina tjejer!<3

Grejen för kvällen var tydligen att hålla en hand för sitt ansikte, jag lyckades som ni ser mindre bra med det.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Dinah

Gumman, fina bilder :) vet du en sak, jag har inte träffat dej på hela veckan :( inge kul alls. Saknar dej ! hoppas vi ses hos katta på söndag. Puss

2009-11-27 @ 00:16:22
URL: http://www.dinah.bloggagratis.se
Postat av: johanna

Nämen oj! Vi ses absolut hos Katta, då får vi passa på att kramas xtra mkt! Ha det så mysigt ikväll! :)

PUSS

2009-11-28 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0