fredagsångest

Fredag. Bästa dagen på hela veckan tycker nog de flesta. Så även jag ibland, men inte alltför sällan smyger sig en tomhetskänsla sig på under fredagskvällen och jag känner mig som världens ensammaste. Det är som om fredagen och framförallt kvällen, har blivit någon slags internationell pardag. Alla är hemma och myser. Och visst jag kan ha mysigt med mig själv, absolut! Idag är en sådan fredag till exempel, en sådan då jag trivs i mitt eget sällskap alltså.
Men för det mesta känner jag mig otroooligt ensam på fredagskvällarna.

Nu ska jag avnjuta en god middag i sällskap av mig själv.

Puss

Kommentarer
Postat av: nelli

ah min alskling. jag haller med dig iallafall. speciellt om man inte bor hemma, blir det latt sadar.. exakt hemma-mys-kvall med din karlek! vi som inte har ngn far val helt enkelt skaffa oss en liten lover.. vilket ar javligt latt att saga men desto svarare to make it happen..!! mystery of life sa att saga, congrats to all those who made it. too bad for all those who didn't. darfor, nar jag kommer hem ska vi forgylla vara mysiga fredagar med en dos alkohol, losgodis, skvaller och mys a la correborre och jojo! <3

precis just sa.

2009-11-21 @ 19:49:13
Postat av: jojo

<3!

2009-11-21 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0