glitterpinne

Idag har jag;
  • suttit fyra timmar i skolan med min supersega och överambitiösa grupp. Älska grupparbeten!
  • gått på stan med Jessica och köpt följande; en svart paljettkavaj (jag vet att jag redan har en men jag ville ha en till, okej?), undies, ögoncreme och foundation. Och godis förstås, icke att förglömma!
  • ätit thaimat
  • gått på bio

Nu ska jag;
  • komma på något vettigt att säga imorgon på seminariet
  • äta överblivet godis från bion
  • göra upp en pluggplan för nästa vecka (lär behöva sitta MINST åtta timmar varje dag om jag ska bli klar innan helgen
  • tänka lite på livet och vad som komma skall i helgen

Ha en fin helg!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för idag söta du <3 puss

2009-11-25 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0