jag kunde inte andas till slut

Det där med måendet blir inte bättre direkt. Kan verkligen inte andas genom näsan, jobbigt. Men någon vilodag blev det minsann inte. Jag har faktiskt gjort alla saker på min att-göra lista, vilket känns bra.
Ett problem har dock dykt upp idag. Ett stort problem. Jag får inte den lägenheten som jag ville ha nästa höst eftersom att min kompis som har den nu kommer flytta redan i januari. Så nu är frågan om jag ska flytta tillbaka till lägenheten som jag bor i nu efter Spanien eller om jag ska hyra den andra lägenheten f.rom januari och hyra ut den i andra hand när jag är i Spanien. Hmm, detta tål att tänkas på lite till.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0