list


FAKTA


Namn:
Johanna Maria Groop (funderar på att lägga till Warnhammar innan Groop, det var min mammas efternamn innan)
Smeknamn: Nästan alla hemma kallar mig Jojo. Pappa kallar mig lilla Kråkan ibland, fråga mig inte varför.
Födelsedag: 13 mars
År: 1990
Bor: Kalmar
Arbete: Sånt sysslar jag inte med

FAVORIT…
Färg?
Hmm, grön för tillfället tror jag
Plats? Finns väääldigt många. Men New York, Hovenäset eller vilket ställe som helst vid havet funkar bra
Fordon? Bil
Film? Vet inte, någon romantisk komedi antagligen
Djur? Jag är inte så jätteförtjust i djur faktiskt
Affär? Forever 21 och Sephora, tyvärr finns ingen av dem i Sverige :(
Serie: Gossip girl, The City, The Hills och 90210. Jag gillar ytlig lättsmält skit
Café? Ethels i Göteborg <3
Skor? Jag tycker det är jävligt snyggt med höga klackar, stackars mig som inte kan ha det :(

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln?
Brukar å brukar, men det händer väl
Gnälla? Ja, haha liiite för ofta kanske
Skrika? Nej, det har typ aldrig hänt tror jag
Sova? Jaadå
Drömma mardrömmar? Nja, nää
Drömma sexdrömmar? Haha, nej inte så värst ofta
Försöka vara annorlunda? Nej, varför skulle jag vara det?
Klä dig i svart? Yes
Ha sex? Kanske det kanske!
Hata folk? Nää
Lita på folk? Nope inte så ofta, det där är något man måste förtjäna

NÄR…
Åt du senast?
Åt godis för några minuter sen
Läste du en bok senast? Igårkväll, Carolina Gynnings nya Ego Woman
Var du på konsert senast? Shit, det måste ha varit Madonna i augusti. Längesen nu
Köpte du något senast? Idag, se inlägget nedan
Kysste du någon senast? Hmm, för längesen!
Svor du senast? Minns inte, men inte allför längesen antar jag
Sjöng du senast? Alldeles nu faktiskt
Klagade du senast? Nyss, har alldeles för mycket att göra enligt mig själv
Är det sommar? När första riktigt varma dagen har varit

VEM…
Saknar du?
ALLA hemma och Conny, men i helgen kommer jag hem. Och på söndag kommer Conny!:)
Rörde dig sist? Katta kanske?
Kysste dig sist? Det skulle ni allt vilja veta va?;)
Gjorde dig riktigt glad senast? Lisa! <3. Konstigt nog blev jag glad när hon ringde och berättade att hon fått böter på vagnen, haha! Skadeglädje?
Fick du sms från senast? Erika i min klass

HAR DU…
För många vänner?
Nej det tycker jag inte
Tvångstankar? Nope
Någon annan psykisk sjukdom? Nej nej, eller vadå? Är tvångstankar en sjukdom?
Färgat håret? Slingat och tonat, men aldrig färgat
Brutit några ben? Nej inte vad jag kan komma på
Några piercings? Hål i öronen bara
Egen dator? Ja!
Gjort bort dig rejält? Hahahahahah, oh yes! Jessica vet. Hahahahaha!
Bra självförtroende? Jaa det tycker jag faktiskt, men det där varierar
Kysst någon? Japp
Köpt kondomer? Nää aldrig faktiskt, bara fått
Sagt jag älskar dig till någon idag? Nej inte idag
Varit kär? Mmm
Blivit kär i någon på nätet? Hahahaha, ja! Sjukt!
Dumpat någon? Nej eller nja
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen? Nej? Varför skulle man vilja det?



Nu ska jag återgå till det jag egentligen skulle göra. Dålig karaktär jag vet.
Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha!! Skadeglädje! Din mupp. Fast jag måste erkänna att det är rätt kul. Haha.

2009-11-26 @ 17:54:35
Postat av: Cornelia

Min alskade lilla kraka. jag vet vad din pappa menar med det. Jag tanker pa kopenhamn, och da dyker mamma mu's lilla illamaende kraka upp i mitt huvud.. sitter pa restaurangen med en correborre framforsig och vill bara dooooooooooo! HAHA ;)

Fordon: bil? NEJ JOHANNA.

Fordon: Min roda super-duperCYKEL som alla vill ha. Framfor allt intresserade killar pa fyllan! ;)

Gud avd jag alskar och saknar dig.

<3

2009-11-27 @ 00:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0