lördag

Dagen har varit jävligt bra och jag har verkligen varit igång hela dagen. Det började med trevlig brunch hos Katta och Christoffer. Tack för det! Herslow var där och berättade i vanlig ordning om sina idéer och upptåg. Skön kille det där, och helt galen. 
När jag kom hem igen kom Emelie och hämtade upp mig. Vi åkte ut till Öland för att hämta upp hennes föräldrar och sedan köra dom till ett ställe där de skulle spendera kvällen. Sedan hade vi en otroligt mysig kväll i soffan, himla skönt och välbehövligt med en lugn och skön lördagskväll utan någon som helst alkohol inblandat, endast ostmackor och oboy (och okej, en och annan muffins). Fantastiskt skönt var det också att sitta i bilen och bara susa fram i mörkret och titta på stjärnorna och lyssna på bra musik på hög volym. Sen att min medresenär inte uppskattade när jag sjöng med är en helt annan sak.
På väg tillbaka till Kalmar såg vi ett hyffsat sällsynt djur vid vägkanten och Emelie utropar; -Jag vill ha en räv!


Tack Emelie för att du finns, du är en otroligt fin vän! <3 Jag fick klarhet i en hel del saker som jag gått och tänkt länge på, vilket känns superskönt.


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie Q

Åh tack vännen, fiint <3 Ledsen för min lilla fobi (som gäller ALLA personer som sjunger med i bra låtar, och som gör att man inte hör den som egentligen ska sjunga lika bra) Haha, annars sjunger du superfint =) Tack för ikväll, supermys!

2009-11-21 @ 23:50:06
URL: http://pussohkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0