på bibblan

Idag har jag varit en duktig student. Eller ja, jag har i alla fall spenderat lite tid på biblioteket och gjort ett tappert försök att påbörja min hemtenta som ska lämnas in på fredag. Sen att det inte blev så mycket plugg, och mest skitsnack då jag träffade Katta är en helt annan grej. Vi började snacka killar och Katta jämförde mitt nuvarande span med mina "tidigare intressepojkar" (wtf?). Kan man ens säga så?
Jaja, det vi kom fram till var väl i stort sett att Han är bra mycket bättre.

Det var allt för nu. Snart kommer en tjej hit som ska kolla på min lägenhet, spännande! Hoppas att hon gillar den och vill hyra när jag är i Spanien.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0