saker jag har att se fram emot innan jag åker till spanien

  • En hemresa till helgen (Pelles vernissage, middag på Avalon med Sofia och mys och utgång med Julia)
  • Kattas glöggfest
  • Conny kommer hem!<3 (på söndag)
  • Brunch hos mig någon dag, vem är sugen?
  • Daniel Lemma på Söderport 9.e december, vem vill följa med?
  • Glöggfest hos mig, typ tredje advent eftersom att de andra adventarna är upptagna
  • Dricka julmust & glögg och käka pepparkakor och lussebullar, så mycket det bara går
  • Jul i Stockholm med familjen, hos farmor&farfar
  • Nyår i Stockholm med Connybabe
  • Byebye-fest innan jag åker (troligtvis blir det den 9.e januari, be there!)


Rätt många roliga grejer ändå. Imorgon ska jag gå på diverse möten om min Spanienvistelse, wish me good luck!


Hahaha, just nu sitter Julia och snackar med Paradise Hotel-Peter på facebookchatten. Hon är rätt rolig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0