ska man ha nåt gjort får man göra det själv

Åh, varför kan jag aldrig lära mig att man inte ska förlita sig för mycket på folk? Nu är det såhär, ansökan till det spanska universitetet ska vara inne på måndag. Online-ansökan funkar inte och jag behöver få papprena underskrivna av en tant som typ aldrig är i skolan. Bra. Fantastiskt.
Men eftersom att det inte är sådär jättemycket jag kan göra åt saken är det bara att le och se glad ut. Jag är på rätt bra humör ändå.
En bra sak är att min hyresvärd inte ska hyra ut min lägenhet i juli som det var tänkt från början. Så nu löser det sig nog på ett bra sätt oxå. Skönt!

Imorgon åker jag hem snortidigt (tåget går vid 8).
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, är åtta snortidigt? :P Äsch, du kan ju sova på tåget :)

2009-11-26 @ 15:56:20
Postat av: jojo

åtta är sjukt tidigt. det innebär att jag måste gå upp typ halv sju, vilket jag typ inte har gjort på år å dar känns det som!

2009-11-26 @ 16:08:30
Postat av: Jessica

Haha! Välkommen till min värld :P

Men du har iaf något kul att se fram emot, vilket kanske hjälper dig på traven lite ;)

2009-11-26 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0