and i'm back!

Efter en förklarlig bloggpaus är jag tillbaka starkare än någonsin. Och fy fasen vad töntigt det där lät!
I alla fall, jag har haft en underbart härlig och välbehövlig semestervecka på Kreta, gött! Vi (familjen) landade i Göteborg vid tretiden i eftermiddags. Några timmar senare gick jag och Proppen ut för en sedvanlig lyxmiddag på Avalon, som sig bör när jag är hemma.
Jag tycker själv att jag avlade en ganska rolig kommentar ang betalningen av kalaset.

- Undrar hur mkt den här notan kommer landa på. Spelar det någon roll? Ehh, nej!

Allt detta sa alltså jag. Jag undrade något, svarade på min undran och avlade ett påstående som inte har någon som helst relevans. Anyways, det var kul då i alla fall. Sofia fattar grejen. Tror jag.
Nu ska jag sova i min otroooooligt sköna säng som jag sover i hemma hos morfar. Bilder från Kreta kommer ev upp på bloggen när jag är tillbaka i Kalmar.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0