boooooring

Har haft en typisk tråkdag idag. Ni vet en sån då man kollar facebook 518 gånger och går in på alla bloggar man följer minst en gång i timman. Typ så. Jag tror dock att jag behövde en sådan mellandag nu. Med tanke på att mån-ons har gått i ett.
Och så orkade jag inte åka och handla förut så det blev godis till middag. Bra där.

Jag var i alla fall som sagt en snabbis på stan förut, köpte följande; rosa läppstift, duschgel och rosor till mig själv. Det är sånt man måste göra själv när man inte har någon som gör det åt en. Köper blommor menar jag alltså. Hämtade ut min mockajacka på kemtvätten också. 350 spänn gick det på, TUR att man inte behöver göra det så värst ofta. Jag provade även ett par svarta jeans, men kom fram till att jag antagligen aldrig kommer kunna ha på mig det med tanke på att mina ben ser ut som två korta korvar i den typen av byxor. Syyynd för mig.

Nu ska jag snart sova, ska vara på sjukhuset kl nio imorgon. Att cykla eller att inte cykla, det är frågan.


Pusspussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0