hit me with your best shot

Nu är jag verkligen riktigt trött på den här tentan, och då menar jag riktigt trött!
Fråga två känns skitjobbig, det är den jag har kvar. Och kanske lite på trean.
Men i alla fall, kom just på att jag åker till Kreta om en vecka. Det ska bli så himla skönt och är verkligen välbehövt! Helgen efter Kreta kommer jag antagligen spendera i Göteborg Tog nyss paus och fixade lite med min packning. Måste köpa en ny resväska också kom jag på, den gamla gick ju sönder när jag flyttade.
Kursen som börjar på måndag kommer nog bli rolig, Emelie och jag har konstaterat att den här hemtentan förmodligen är det tråkigaste vi kommer göra på hela året vilket känns bra. Eller ja, inte just nu men när den är färdig kommer det kännas bra.
Lite surt att jag inte kunde ta mig hem i helgen, men man kan inte få allt. I've got no one but myself to blame. Hade jag börjat med tentan i tid så hade jag antagligen varit klar vid det här laget. Nu känns det som att jag kommer behöva sitta i stort sett hela morgondagen också. Men imorgon kväll SKA jag vara färdig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0