just get back up when it knocks you down

Lite om gårdagens middag. Sofia hade tänkt köra på en jävligt uppklädd look för att matcha min bränna. Hon hade tänkt göra sig iordning på gymmet, papiljotter och lösögonfransar. Ja, hela köret helt enkelt som ni hör. Det blev inte riktigt som hon hade tänkt sig pga tidsbrist. Tidsoptimisten no.1 hej! Istället stövlade vi in på Avalon, halvschletna och sådär lagom iordninggjorda bland alla superkittade fredagsfirare. Det kändes bra, på riktigt alltså.
När kyparen frågade om vi ville ha apertif svarade Proppen; - Nej, inte jag tack, men damen här! Och så pekade hon på mig.
Sen kallade servitören mig för damen och Sofia för Du genom hela middagen, det var ganska kul.

Nu sitter jag hemma hos Julia och väntar på att Linnéa ska komma hit och ta över. Julia har däckat. Jag älskar dig Julia, just in case you didn't know! <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0