där satt den!

Mycket skolsnack nu, men det är i princip vad mitt liv består av denna veckan. Idag hade vi debattartikelsondering och redaktören gillade vår artikel och kunde tänka sig att publicera den. Woho, poäng till oss! Fy faan vad vi är bra! Nu känner jag mig lite ego-boostad och taggad att plugga. Själva redovisningen var dock inte det bästa jag har presterat i skolan. Precis innan vi skulle börja var jag tvungen att smita in på toa för att lugna ner mig. Så nervös var det längesen jag var. Oförberedda spontana redovisningar kan vara bland det värsta jag vet. Men jag överlevde i alla fall.
Nu är det tentaplugg som står på schemat idag, onsdag och torsdag. Nu kör vi!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0