en icke-bakis söndag

Japp, så är det. Det är söndag och jag är höråhäpna INTE bakis, det ni! Kvällen igår var väl inte den bästa jag upplevt, men man har inte roligare än vad man vgör sig. Vi hade i alla fall världens bästa födelsedagspresent till Niklas, en skitstor gosedjurshäst som han ska sova med. Dagen kommer spenderas tillsammans med Lasse. Jag vill att vi ska åka ut till området där Ikea ligger och köpa en mikro till mig bland annat, får se vad han tycker om det. Ikväll ska jag på myskväll hos Katta, det blir den efterlängtade filmen Discodaggarna och en massa göttigt. Bra söndag det här.
Veckan som kommer lär bli fantastisk; en hel del pluggande (dock inte så mkt skola), bio, middag eller fika med Annika, läxhjälpen, inflyttningsfest hos Katta och hemtentaskrivande. Bra så.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0