gravid?

Idag på läxhjälpen var det en kille i typ 12årsåldern som frågade mig; -Är du gravid?  Jag- Ehh, vaa? Nervöst skratt. Han;- Jamen är du gravid? Jag- Eh, nej!

Efteråt frågade jag några tjejer om jag ser gravid ut. Då säger en tjej; -Ameeh, hörde du inte vad han sa till sin kompis efteråt? Jag- Nej, vadå? Hon- Han sa ju, jag skulle bara kolla om hon hade pojkvän. För om hon är gravid måste hon ha pojkvän...

Hahahahaha, ja man kan ju inte annat än att tycka att det är lite gulligt. Men innan jag fick reda på vad han sa efteråt tyckte jag fan inte att det var speciellt sött.

Dagens kommentar; är du gravid?


Btw, utan läppstift känner jag mig exposed, rädd, nervös. Bara så ni vet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0