long time no see

Ja det var ju ett tag sen nu och jag har fått en hel del klagomål på mitt sega bloggande. Do you have anything to say to your defense? Ja, jag har flyttat till min nya lägenhet och varit internet-lös i ca tre veckor, därav den dåliga uppdateringen. Men nu jävlar! Skolan har börjat (igår), jag har flyttat, fått internet och massa mer saker har hänt. Lägger upp lite bilder som får tala för sig själva.
Denna lilla söta tjej fyllde 20, och är numera stor. Jag åkte hem till Göteborg för att fira hennes stora dag.Dagen efter åkte jag ut till Käringön för släktlunch. På bilden längst till höger är Henke Lundqvist, aka King Henrik. Kanske världens snyggaste moster.Jag och världens gulligaste kusin Lisa. Hon är det sötaste som finns.Dagen efter det var vi på Ullevi och såg Madonna. Det var sjukt mycket folk.MadonnaMadonnaKusin Vitamin kom hem från New York och åkte till Kalmar för att hälsa på mig. Vi hade tre sjukt mysiga dagar tillsammans. Kom tillbaka!Jag har köpt världens finaste soffa som ni kan se en bit av i vänstra hörnet.En bit av nya lägenheten.Jag hade inflyttningsfest. Sofia och Tb var där.Emelie & Dinah. Snyggast.se. Emelie ser ut som Cameron Diaz på denna bilden tycker jag.Carl var oxå där.
Sen var det slut.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0