min pärla 20 år!

Igår fyllde min härliga Jessica 20 år. Jag och Alex började dagen med att traska hem till Jessica med blommor, tårta och champagne. Mycket uppskattat och överraskande. Sedan drog vi ner på stan, födelsedagsbarnet iförd en smashing outfit i form av en mjuk hatt med ljus på som spelar "Happy Birthday", rosa änglavingar och ett tillhörande trollspö. Ett besök på systemet var givet där hon fick användning av sitt presentkort som hon fått av Alex. Efter ett tag bar det hem igen och senare på kvällen var det kalas. Det shottades Sourz Apple och dracks en hel del vin, trots detta blev jag knappast ens påverkad. Skitskumt. Anyhow, kvällen fortsatte på Palace. Jag gillar inte Palace. Kommer nog inte gå dit igen. Ett plus dock för att jag fick två drinkar gratis (även om de var rätt äckliga). En bra kväll var det och det var härligt att mina tjejer OCH drömkillen var där. Åh, drömkillen....

Såhär snygg var hon igår.


Dagsformen idag är något seg, men det är bara att ladda om för ikväll blir det fest hos bästa Niklas. Niklas, vi älskar dig! Du är bäst! :) Jag tror inte att Niklas läser min blogg, annars hade jag aldrig vågat skriva såhär.

Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman! TACK för ALLT!! Hade verkligen världens BÄSTA födelsedag! Fan vad snygg jag var btw ;) PUUUUSSSS <3

2009-09-20 @ 09:22:53
URL: http://yecki.bloggagratis.se
Postat av: Jojo

SNYGGAST på festen var du lätt! Tack själv, du är underbar! PUSS

2009-09-20 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0