a piece of paris.

Lägenheten som vi bodde i i Paris var helt fantastisk och förtjänar därför ett eget inlägg. Den tillhör morfars svägerskas kusin (eller nåt sånt) som har varit modell för YSL i många år. Hennes man är som jag förstår det någon slags professor i konst. Hur som helst, jag låter bilderna tala för sig själva.
ballaste skinnfåtöljerna.


en bit av takterassen.
ett av badrummen.

en liten hattsamling.fina ljusstakar och en flska rödvin.en söt affisch inne på min toalett.

Nu ska jag ut i solen och ha picknick med en kompis eller två.
Puss!

Kommentarer
Postat av: barbro.unger

jätte fina bilder.

Skall vi resa tillbaka till Paris. Det finns ju mycket mer att se.

2010-04-25 @ 21:29:16
Postat av: jojo

Att vi ska!

2010-04-25 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0