i tried being reasonable, i didn't like it.

Varför är det extra härligt att sitta ute i solen och dricka sangria när man har ett ton plugg att ta itu med? Kan någon förklara det för mig? Det är nämligen precis vad jag har ägnat min eftermiddag åt, och en och annan glass på det också.
Jag har jättesvårt att ta mina studier här på allvar, kanske beror det till stor del på mina lärare här som även de verkar ta utbildning med en nypa salt. Idag te.x så skulle jag ha en timmas lektion i SPSS (som jag förövrigt redan har läst hemma i Sverige), läraren kom 20 minuter sent (detta är ytterst vanligt, om läraren ens dyker upp) och när vi skulle starta programmet så fungerade det inte. Hade detta hänt i Sverige hade läraren antagligen försökt lösa problemet eller gett oss en annan uppgift. Men nu är det här Spanien, så vi fick helt enkelt sluta för dagen.
Gött e det! Eller?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0