madrid. igen.

Förra veckan var fantastiskt fin, vinåostkväll, spring party och crepesätande för att nämna några saker jag ägnade mig åt. Denna veckan har börjat och det känns som att den blir ännu bättre. Måndag tills idag har jag spenderat i Madrid med mina kompisar Ben och Mag. Vi har lekt kulturnissar och sprungit på konstmuséer, varit på flera tapas crawls, shoppat och festat. Smashing var ordet.
Tyvärr har min kamera totalkollapsat, vilket innebär att jag måste ta bilder med min telefon vilket medför mindre bra bilder. Ska jag köpa en ny kamera? Jag vet inte...
Plaza mayor Madrids bästa konstmuseumMånga sådana här blev det...En husvägg och Bens arm.En del av Museo del prado och halva Mag.
Ikväll har jag varit på middag hos Ben, han lagade världens godaste risotto med kyckling och champinjoner. Tillsammans är man mindre ensam. De andra gick ut efter middagen, men jag pallade inte. Jag måste sova. NU!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

En ny kamera vore en mycket bra investering! :D Köp NU! Hihi :)

2010-04-01 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0