there are certain things that should be left unsaid.

Herregud vilket kalasbra väder vi har här i Spanien! Värsta sommarvädret faktiskt. Jag har solat massor i helgen.
Igår hade jag en galet bra kväll! Libby från England fyllde år och hade födelsedagskalas, vilket var himla trevligt. Vi åt tårta, sjöng oss hesa till Queen och satt och rökte i deras vardagsrumsfönster med utsikt över gamla stan, himla fint! Det hela slutade med att jag gick ut i partyhatt och målad mustach á la Salvador Dalí, haha don't ask. Jag tog tyvärr inga bilder själv, men jag tippar på att det kommer dyka upp ett par på facebook inom en snar frmatid.
Nu ska jag gå ner till vår kines och köpa mig en glass, för sådana här dagar får man nämligen äta hur många glassar man vill. Det vet ni va?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0