13.e februari

Igar sag jag amerikansk film dubbad till spanska pa bio, historias de san valentin. Det var lite markligt. Nar jag satt i salongen kom jag att tanka pa en sak. Valdigt fa saker smakar exakt likadant overallt i varlden, biopopcorn ar dock en av fa saker som faktiskt smakar likandant (i alla fall i de lander dar jag har varit pa bio).
Idag ar det en manad tills jag fyller 20, en manad som tonaring vilket innebar att jag har en manad pa mig att skrika pa folk och smalla i dorrar utan anledning. Inte for att jag brukar gora det, men anda.
Imorgon ar det alla hjartans dag och jag har en dejt med en kille fran Ungern.
Tack hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååh, vad kul med en dejt!! Hoppas på det bästa :D

2010-02-13 @ 18:40:25
Postat av: katta

Date! Grymt! = )



Have fun!



Kram

2010-02-13 @ 21:44:31
Postat av: julia kusin

Halllåå det berättade du inte :(

sakanr dig alldeles för mkt!!!

2010-02-23 @ 22:15:44
Postat av: jojo

hahaha, oj förlåt. men det var inget speciellt, vi kan snacka om det nästa gång! :)

<3

2010-02-24 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0