buenas!

Igar var min sextonde dag i "korridorslagenheten" eller vad man ska kalla det. Igar var ocksa dagen da jag upptackte att vi inte har nagon ugn. Snacka om snabb.
Ungefar som nar jag hade bott i min lagenhet i Kalmar ett halvar och upptackte att jag hade ett element i hallen. Oviktiga saker lagger jag inte marke till helt enkelt.
Helgen har varit kanonbra! Har hangt mycket med min franska buddy Magalie. Vi har varit pa bio och kakat middag. Haha, det dar lat ju nastan som att vi har varit pa en forsta dejt. Det var det inte.
Och pa tal om dejt, igar var trevligt. Men it´s just not gonna happen.

Jag och Mag daremot har planerat en hel del resor framover i var (karneval i Cadiz till helgen, Madrid helgen efter det och Paris i mars). Smashing!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0