mina favvosar

I brist pa bloggning fran mitt hall tankte jag tipsa om mina favvobloggar/andra sidor jag besoker dagligen som ni kan ga in pa i vantan pa roligare blogginlagg ifran mig.

A; aftonbladet.se/sofissnapshots. Gillar hennes korta inlagg och att hon befinner sig i NY.
B; Blondinbella. Ja, jag laser hennes blogg.
C; carolinelundh.se. Aka Mini. Fin tjej, fina saker.
D; dinah.bloggagratis.se. Jamen det ar ju Dinah, say no more!
E; emsedge.freshnet.se. Elin Klings assistent som har en skon kansla for stil.
F; fffffffacebook.
G; glamour.se/accordingtojennie. Filip Hammars fru som for narvarande bor i LA.
H; hannaojohn.streetstyle46.se. Snyggt par som bor i Goteborg, det hander att Carl & Karro ar med. KUL!
I; pass
J; pass
K; kanal5.se/fridafahrman. Bra budgetinspiration om man vill ha det.
L; locopilla.blogg.se. En konstnarlig, kreativ och trevlig kille med en trevlig blogg.
M; metrobloggen.se/niotillfem. Otroligt fina bilder och texter.
N; nathanelle.devote.se. En tjej som jag foljt lange, vet inte varfor egentligen.
O; pass
P; prickigastrumpor.blogg.se. Jessicas blogg <3
Q; pass
R; rollwiththepunches.blogg.se. Fina fina Annikas blogg.
S; stureplan.se/michaelasblogg. En tjej som blandar yta och djup pa ett fascinerande satt, tycker jag.
T; twitter. Bara for att.
U; pass
V; vibbkalmar.se. Det e klart man hanger med.
W; wildhorses.blogg.se. Den andra pillemarens blogg <3.
X; pass
Y; yecki.bloggagratis.se.



Sofia tycker att vi ska aka till Bali en vecka over pask. Jag tycker att det ar for langt. Vill aka till Kairo eller Mallis istallet. Stay tuned for att se vem av oss som vinner! Jag har en kansla av att det kommer bli jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0