my greatest fear

Nar jag bodde i korridoren i Kalmar var min storsta skrack att bli inlast i soprummet. Det var alltsa det varsta scenariot jag kunde tanka mig.
Nu ar min storsta radsla att folk ska ta mig for en utbytesstudent. Eller ja, en helt vanlig spansk student oxa for den delen. Och nu tanker ni, men du ar ju en utbytesstudent?! Ja, men det behover val inte betyda att man maste se ut som en? Signum for utbytesstudenten/den spanska studenten ar foljande; fett har, no sense of style, ofta bar de en ful scarf och ryggsack.
Jag tror inte att jag behover oroa mig, men men...
Nu ska jag pa botellon, det gar i stort sett ut pa att en massa unga manniskor traffas utomhus (oftast pa ett torg) och forfestar innan de gar ut.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0