trodde du ja...

Haha, man ska aldrig ropa hej. Internetanslutningen räcker inte hem till mig. Så jag har i stort sett bosatt mig på universitetet. Folk kanske tror att jag är världens flitigaste student. Det är jag inte.

Jag har en ny addiction, eller ja nygammal. Anyways, sunny delight apelsinjuice och chips ahoy cookies. Very american and I love it. Går inte att få tag på i Sverige vad jag vet, och därav är beroendet nygammalt då jag led av det även när jag var i USA.


Och en sak till. Jag har sagt det förut, men det tål att upprepas. Jag hatar byråkrati. Bara för att få lite fjuttig fotvård i det här landet krävs en jävla massa papper och diverse möten med olika personer. Inte kul.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0