2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, rätt många grejer faktiskt. Till exempel så flyttade jag in i min första alldeles egna lägenhet. Och den som säger att det inte är en riktig lägenhet can suck it!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade ett endaste och det höll jag ju.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Cissi :). Grattis igen!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej nej, tack å lov för det.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Schweiz & Grekland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Japps.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 31.a januari då min moster gifte sig.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har klarat skolan bra, och lärt mig en massa på ett mer personligt plan.
9. Största misstaget? Jag tror att man alltid lär sig något på sina misstag, därför har jag svårt att se det som just "misstag".
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit mer sjuk än vanligt, och min födelsedag (av alla dagar) slutade på akuten.
11. Bästa köpet? Min Mulberryväska, den gröna mockajackan och mina solglasögon.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Troligen på kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, att jag klarade allt i skolan (som sagt) och mina resor som jag fick otroligt mycket energi ifrån.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "I Gotta Feeling" (Hej Jessica!), "No stress", "Rap das Armas" och "Rock & Roll".
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Rätt stabil men melankolisk. Varken eller.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gett mig in i flera äventyr.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit den där sista shotten fem i två.
18. Blev du kär i år? Njao, nä eller jo eller nä. Nä!
19. Favoritprogram på TV? Hollywoodfruar, PH, Gossip girl, The City.
20. Bästa boken du läste i år? Elsas Mode. Mycket underhållande!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Iittala-vinglas.
22. Något du önskade dig men inte fick? Mm, en iphone.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev uppvaktad på morgonen av mormor. Sen på eftermiddagen hade jag champagnefika med mina tjejer och efter det födelsedagsfest med Hollywoodtema. Kvällen slutade dock tidigt på akuten, himla trist.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En resa till New York är ju aldrig fel.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jag vet inte, väldigt Jojo kanske? Antagligen.
26. Vad fick dig att må bra? Skriva dagbok.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Inte någon, har bara varit sugen på riktiga killar.
28. Vem saknade du? Min mamma, Conny och så hade jag en fruktansvärd hemlängtan mellan varven.
29. De bästa nya människorna du träffade? Elin, Drömmis å Alex.
30. Planer för 2010? Plugga i Spanien ett halvår, sen i sommar ska jag antingen åka till New York, börja med körkortet eller jobba. Lär ju inte bli det sistnämda i alla fall, haha! Hösten kommer antagligen bestå av mycket plugg.


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0