i feel good

Gårdagen var väldigt mysig. Efter tretton timmars sömn bestämde jag och Sofia oss för att vi ville hitta på något sjukt för att få lite nya intryck. Det sjukaste vi kunde komma på var att besöka Universeum, sagt å gjort. Vi hängde runt där ett tag och kollade på hajar och fåglar. Men det roligaste var experimentavdelningen där man helt enkelt fick utföra olika experiment. Det kanske låter banalt, men fy faan vad roligt vi hade!
Efter besöket på Universeum mötte jag upp fröken Igelström för middag på vinopasta, mycket trevligt och gott! Två glas vin, mycket gott snack och en bättre carbonara senare, kastade vi in handduken och begav oss hemåt.
Idag har jag varit ute hos mina småkusiner i Lerum och hälsat på, och nu sitter jag hemma hos Julia och väntar på att vi ska åka in till stan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0