i won't worry my life away

Att oroa sig har aldrig riktigt varit min grej. Saker ordnar sig alltid på ett eller annat sätt, och jag brukar kunna styra upp saker rätt bra faktiskt.

I överövermorgon (på torsdag alltså) åker jag till Spanien för att plugga en termin (det kanske ni har fattat vid det här laget). Jag har inte jättebra koll på hur det kommer bli när jag kommer fram, men som sagt; det ordnar sig!

Saker som jag INTE har koll på;
 - vem jag ska bo med. Jag ska alltså dela rum med någon totally random person. Spanjor eller någon annanstans ifrån? Tjej eller kille? I have no idea.
 - hur jag tar mig från Madrid till Cuenca, jag vet ju att det är med tåg. Men jag har ingen aning om varifrån man tar tåget. 
 - var jag ska sova första natten, med tanke på att jag kommer fram rätt sent vet jag inte om jag får tillgång till mitt rum på en gång. I "värsta" fall får jag väl ta in på hotell.
- på vilket språk jag ska plugga, förhoppningsvis blir det mest på engelska och en del på spanska. Men vem vet, allt kanske är på spanska?

Nu ska jag fixa mina naglar innan jag sätter igång och ringer tråksamtal resten av dagen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Proppen

Hur cool är du inte? Du måste vara ensam om att ha den styrkan bland alla människor i min omgivning och som jag känner! :D Och snygg layout har du också, passar min Jojo mycket bättre tycker jag! :)

2010-01-28 @ 12:52:22
Postat av: jojo

japp, jag är rätt cool faktiskt!

2010-01-29 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0