never say never

Jag överlevde. Det var inte så farligt som det kanske lät, men det är påfrestande att flytta. Det vill jag lova, mina vänner.
Nu sitter jag i min lägenhet som ekar pga möbelbrist och väntar på att klockan ska bli 7. Då kommer mina bästa tjejer hit, dricker vin, käkar pizza och snackar skit min sista kväll. Herregud, det låter som att jag ska avrättas eller nåt. Det ska jag inte. Jag ska bara flytta till Spanien. No big deal. Eller jo, det är en rätt big deal för mig. Men jag har ju valt det här själv.
Det ska bli kul. Det ska bli kul. Det ska bli kul.
Puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en supermysig kväll nu :) När du kommer tillbaka får jag också dricka vin! Stort lycka till, vi kommer ju höras under tiden! Kram

2010-01-14 @ 17:19:58
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: J

Ha så kul!

2010-01-14 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0