funky town.

Las Fallas i Valencia. Kändes ungefär som att befinna sig mitt i ett krig i 48 timmar. Men på ett sätt var det trevligt också. Egentligen ville jag skriva det här inlägget på engelska och igår när jag pratade med Mia hade jag svårt att komma på vad vissa saker heter på svenska. Knäppt. Men i alla fall, Valencia var trevligt. Fest i stort sett två dygn och en del kulturella upplevelser också. I lördags åkte vi tillbaka till Cuenca och på kvällen hade vi födelsedagsfest för mig och Julio från Mexico. Trevligt även om alla var utmattade sen Valencia.

fräcke mitt i nattenen fallaMagen gigantisk jungfru Maria-staty helt täckt av rosor. Ganska imponerande.falla on fire
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0