just nu.

Bakis som en örn. Roligaste tisdagskvällen igår på länge! Några öl, tapas och tårta turned into fler öl och tintos på en annan bar, födelsedagsbarnet badade lite i en fontän, vi gjorde lite akrobatiska övningar (typ cheerleadingpyramider) och spelade lite fotbollsspel som följdes av several tequila shots på el bus som tydligen alltid har öppet. Good to know. Anyways, bra kväll som medförde en liten baksmälla.
Igår gjordes det även upp lite reseplaner. Mycket resor blir det i vår, tex;
  • Valencia nästa torsdag, för att se staden och kolla in Las Fallas som är en av Spaniens största och mest kända folkfester. Åker antagligen dit med några andra utbytesstudenter och stannar typ en natt.
  • Vet fortfarande inte riktigt hur det blir i påsk, men antingen åker jag och hälsar på morfar i Paris (han hyr en lägenhet där i 2 veckor) eller så åker jag till Cookie i Cairo.
  • Granada 9-11/4.
  • IBIZA, 15-19/4. Det verkar som att vi blir jättemånga på den resan. KUL!
  • Och om det inte blir Paris i påsk för min del så kommer vi antagligen åka dit ett gäng i maj.
  • Sen i sommar när jag är klar här ska jag hälsa på Mag i La Rochelle, France. Stannar hos henne i en eller två veckor tror jag. Det kan bara bli grymt!

Annars då? Jotack, mormor kommer ikväll! Det ska bli så jäkla mysigt att umgås med henne i ett par dagar.

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0