min födelsedagshelg

Mormor var här onsdag till söndag. Vi hade det strålande bra. De två första dagarna spenderade vi i Cuenca, drack gott vin och åt god mat, hade lite sight-seeing och gick omkring i solen. Helgen spenderades i Madrid. Vilken stad säger jag bara! Grym shopping, häftiga byggnader och fantastiskt vårväder. Min födelsedag var hur bra som helst! Champagne och tapas i solen precis intill palatset, lunch på världens ballaste jugdentrestaurang med en gubbe som spelade piano (bara gammal härlig filmmusik) och på kvällen hade blev det mera champagne och barbeque hemma hos Bea och Johan som vi bodde hos i Madrid. Söndagen spenderade jag själv i Madrid eftersom att mormor åkte tillbaka till Sverige tidigt på morgonen. Lite mer shopping, glass och lunch i solen blev det. Jag virrade även bort mig lite och hamnade på en spansk, trendig saluhall där jag köpte macarons till hemresan. Efter det var jag nöjd med min helg och tog tåget tillbaka till Cuenca. Finaste helgen på mycket länge!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååååh, så mysigt!

När är det du åker hem igen?

2010-03-15 @ 17:10:28
Postat av: jojo

Hem till Sverige menar du? I slutet av juni tror jag. OM jag inte blir kvar...

2010-03-16 @ 12:51:35
Postat av: Jessica

Ja, precis. Vadå OM! :O Hallå eller, du kan ju inte bara dissa sverige :P

2010-03-16 @ 16:42:19
Postat av: Anonym

Jamen man vet ju aldrig! Jag kanske aldrig kommer tillbaka, mohahahahaha!

2010-03-17 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0