pretty little things.

Igårkväll var en bra kväll. Vår tyska hackerkompis Paul kom över och fixade internet åt oss, så nu har vi alltså tillgång till någon grannes network. GÖTT! Vi firade med rödvin och Häagen Dazs framför Gossip Girl.
Igårkväll var jag även och hämtade ut ett paket från Sverige på posten, en födelsedagspresent från mina mostrar och morföräldrar. Himla fina saker var det, tack så mycket!
Här är bilder på presenterna, tagna med min iPhone och därför inte speciellt bra.


Idag har jag bara varit hemma och kollat ikapp på alla serier jag har missat den senaste månaden. Kanske ska göra lite nytta också, typ se till att få min kamera lagad och maila en lärare hemma angående praktik. Kanske. Senare. Jag. Har. Så. Sämst. Karaktär.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0