sen sist

Nu har jag flyttat. Det är svinbra. Jag delar lägenhet med tre tjejer, två av dom har jag inte träffat än. Men den ena är tydligen typ aldrig hemma eftersom att hon jobbar mycket i Madrid.
På onsdag kommer mormor, hon ska vara hos mig i Cuenca tills på fredag. Då åker vi till Madrid och spenderar min födelsedag där. Tänk att jag fyller 20 om exakt en vecka, det känns lite knasigt. Madrid kommer antagligen bli helt grymt, ser fram emot god mat och bra shopping.
I torsdags var jag på flamencofest. Jag träffade en skotte som pratade svenska och som är gay. Han var skitrolig.
Igårkväll promenerade jag (i ösregn utan paraply, jag tror inte på paraplyer) till en bar för att äta Cuencas bästa tapas tillsammans med Mag och Raphaela. Det var himla trevligt.
Just nu sitter jag på en annan bar nära vår lägenhet och dricker vin och utnyttjar deras wifi. Haha, många barer blir det. Hmm, undra hur länge man måste vänta på tapas här...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0