it's a hard life.

Helgen har varit alldeles strålande (om man bortser från fredagen som spenderades apbakis i fosterställning i sängen) och avslutades precis med att jag hade ett par kompisar på middag. Erik lagade middag och vi tjejer stod för, ja vad stod vi för egentligen? Underhållningen? Haha, nää men jag hade faktiskt handlat maten. En grym kycklingpasta med spenat blev det i alla fall, gött var det!
En del snack om helgen avhandlades och som Erik sa; yesterday night was crazy. It was a long time ago since I had such a crazy night. Uhm, or actually it was the day before yesterday. Haha!
Helgen har ägnats åt middagar, fest igår (som jag för övrigt var spiknykter på som följd av torsdagens festligheter) och parkhäng i solen. Jag tror att jag är den enda erasmusstudenten i Cuenca som inte var bakis idag, igår var det nämligen ännu en avskedsfest för en kille och en tjej från Belgien. Lite sorgligt.
Det verkar som att det fina vädret har återvänt, det gillar jag!
Bilder kommer någon annan dag när uppkopplingen är lite snabbare, just nu är den superseg nämligen.
Och förresten en viktig sak till, jag har bokat min flygbiljett till Magalie i La Rochelle (Frankrike) nu, jag åker i juni. Jag måste dock flyga via London och nu när jag kollade biljetterna verkar det som att jag har tabbat mig lite. Men jag löser det imorgon.
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0