nattens tips.

Magnus Weideskog. Kolla upp honom om ni inte redan har koll på snubben. Som en manlig Melissa Horn. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag gillar honom eller inte, har svårt för hans extrema stockholmska dialekt. Plus att melodierna känns lite ogenomtänkta, ungefär som JGSS i dess glansdagar. Fina texter dock.
Ett litet tips såhär på nattkvisten. Jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck. Tidigare ikväll var jag på middag hemma hos Alexis från US and A. Idag var det någon slags förstamajallaaffärerärstängda-dag så därför fick vi skrapa ihop det vi hade hemma, vilket resulterade i en hyffsad tonfiskpasta. Jag skulle aldrig äta tonfisk frivilligt egentligen, men stekt i pasta var det helt okej faktiskt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0