om killar.

Nu kanske ni tror att jag ska avslöja något jättesmaskigt. Det ska jag inte. Jag har kanske sagt det förut, men i så fall säger jag det igen; vilken skillnad det är på utländska och svenska killar! Utländska killar är helt i en klass för sig, ofta väldigt väluppfostrade, artiga och riktiga gentlemän. Ingen av mina killkompisar här skulle te.x aldrig någonsin drömma om att gå in genom en dörr (det där låter ju jättekonstigt, säger man så?) före mig. Sånt gillar jag! Det måste dock vara naturligt, om det är påklistrat blir det bara tramsigt.

Idag är jag så bakis att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen (ja, fortfarande vid den här tiden). Satans tequilashots!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0