telenor är skit.

Jag undrar hur många dagar jag har spenderat på att försöka fixa mina tekniska prylar sedan jag kom till Spanien. Ja, dagar, det räcker inte med timmar nämligen. Först var det internet jag hade problem med, och det tog en dryg månad innan jag fick det fixat. Alltså, jag spenderade säkert minst en timma om dagen under en månads tid på att tjata på folk att fixa det åt mig. Sedan var det min kamera som gick sönder. Försökte laga den, men det gick inte så jag fick köpa en ny. Sedan den här satans telefonen. Jag tänker inte ens dra historien om den. Jag nöjer mig med att säga att förra veckan var det någon korkskalle på Telenor som stängde av mitt abonnemang och nu verkar ingen kunna sätta på det igen. PAJASAR!
Enligt mig ska man inte hålla på och fixa med teknikprylar, de ska bara funka liksom.

Och idag är förövrigt en skitdag. Jag vet det redan. Kundtjänstchatten på Telenors hemsida funkar inte, det är kallt (igen!) och jag har en fruktansvärd hemlängtan. Idag är alltså en dag jag inte kan lyssna på varken Maia Hirasawas "Gothenburg" eller Adeles "Hometown Glory" utan att börja storgråta. Jag försöker i och för sig alltid unvika just de två låtarna när jag inte är hemma, om jag inte är på gråthumör dvs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0