för dig ska jag göra det tusen gånger om.

HERREGUD, ser ni hur trött jag är?!

Nu är jag tillbaka in i matchen i alla fall. Skönt! Jag känner att jag har lite bättre koll på läget. Glömde att nämna att jag var en sväng på sjukhuset idag för att få såret omlagt och när jag skulle ta en taxi hem tog det sjuuukt lång tid innan den kom. Jag var sur och bitter på taxichauffören och morrade något om att "jag hade tänkt handla på hemvägen, men nu vet jag inte om jag hinner det för att det tog så himla lång tid innan du kom". Han väntade snällt utanför ICA med avstängd taxameter när jag handlade och körde mig sedan hem, gratis. Det tackar vi för!

Jag hade även ett mycket givande samtal med Jessica (Nilsson) förut. Hon är ungefär lika trött som jag på att plugga just nu. Skönt, men också jobbigt såklart att någon känner likadant som jag. <3.

Förövrigt saknar jag Julia jättejättemycket just nu, eller hela tiden egentligen. Men lite extra just nu.

Nu ska jag äta några Ballerina med toffeesmak och sedan sova. Imorgon ska jag gå upp supertidigt och fixa massa saker innan praktiken börjar klockan tio. Håll tummarna för att det går bra för mig imorgon!

Helt sjukt att jag har så mycket att skriva nu, jag har nämligen precis skrivit drygt tio sidor i min dagbok. Men jag funkar lite så, när jag har det stressigt behöver jag ventilera på alla möjliga sätt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica (Nilsson)

Det är kul när du har mycket plugg får då får jag läsa massa i din blogg, vilket jag sagt förut ;)



Tentan för mig gick ganska okej idag, så hoppas på ett godkänt. Nu är det bara att hålla tummarna för dig imorgon!

2010-11-08 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0