hallå eller.

Vilken vecka! Hektisk som tusan och jag är HELT slutkörd. Alltså på riktigt, jag vet inte när jag var såhär trött senast.
  • Praktikstart i måndags
  • Hemtentainlämning oxå i måndags
  • Omtenta i tisdags
  • Sen har jag som sagt varit på praktiken hela veckan.
  • Plus att jag fortfarande går på antibiotika och har en infektion i kroppen.
  • Spontanbesök hos Jessica häromkvällen.
  • Middag med Anna igår.
  • Hederligt fredagsmys med Annika, tacos och Idol.

Imorgon blir det sexparty hos Katta. Spännande!

Den här blomman stod i mitt praktikantrum igår.

Gulligt tycker jag.
Nu ska jag söööööva!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Naw vad sött med blommor. Hur gick omtentan? :O

2010-11-13 @ 00:49:34
Postat av: johanna

bra, tror jag.. men man kan ju aldrig veta säkert.

2010-11-13 @ 10:33:12
Postat av: Jessica

Okej det var ju bra, vi får hoppas på det bästa!

2010-11-13 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0