johanna groop - officiell snygging och skodesigner.

Jag håller på och egoboostar såhär innan jag ska sova och framförallt, innan praktiken börjar. Rubriken på detta inlägg hade Amanda som facebookstatus igår. Då blir man glad. Glad över att man har så fina vänner som verkligen uppskattar när man själv är lycklig. DET, mina vänner är kärlek. Och det där med skodesign har jag inte heller nämnt kom jag på nu. Min dröm (eller ja, en av dom) är ju att göra snygga skor som är bra för fötterna. Detta fick jag möjlighet att börja med denna veckan, tack vare (eller pga?) att jag låg på sjukhuset. Jag fick gå till den ortopedtekniska mottagningen och träffa två otroligt engagerade människor som verkligen brinner för det de gör, och de märkte att jag också var otroligt intresserad av samma sak. Därför lät de mig sätta ihop ett par skor, precis som jag ville ha det med färg, olika skinntyper, detaljer, snörning, klack, sömmar och foder. Och en av dem jag pratade med avslutade med att säga; - Om du är duktig på att rita, kan du rita en sko exakt som du vill ha den och så fixar vi det!
Fattar ni eller?! Jag gör det knappt kan jag säga. ÄNTLIGEN kommer jag kunna känna mig helt snygg! WAAAAAAH!
fin bild från nyårsafton som jag gillar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh gud så kul!!

2010-11-08 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0