kaos med mig.

Jag ligger på sjukhus sedan igår eftermiddag. Liiiite dålig tajming kan man säga. Har liiiite för mycket att göra för att ha tid att ligga här. Det faktum att jag inte ens känner mig sjuk gör det hela ännu segare. Tydligen så biter inte den medicin jag har fått hittils på bacillerna heller, segt kan man säga. Men jag var i alla fall förberedd på att bli inlagd när jag kom hit, så har med mig datorn och lite så. Och så var Katta och Anna här och hälsade på förut, världens största godispåse hade dom med sig oxå <3.

Jag har opponering på fredag som jag (antagligen) inte kommer kunna gå på. Praktiken börjar på måndag, hemtenta ska lämnas in på måndag. Samt att jag har omtenta på tisdag. Oh happy days.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltså har du en massa bra pluggtid, OCH pluggodis. Perfekt ju :) Och kanske någon att se fram emot i eftermiddag? Hihi

2010-11-03 @ 15:37:02
Postat av: Jessica

och om du behöver underhållning i pausen så kan du kika på det här. Väldigt roligt faktiskt, om du inte såg det när det gick på tv i måndags då :)

http://www.kanal5play.se/program/play/pensionarsjavlar-s01e01

2010-11-03 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0