rewind?

Hallå vänner! Jag är hemma från sjukhuset igen, sedan i fredags kväll. Om det är något jag ogillar starkt så är det att ligga efter med saker. Och om det är något jag är proffs på så är det att skjuta upp viktiga och jobbiga grejer. Dålig kombination det där. Men man känner att man lever i alla fall, även om det ständigt framkallar en påtaglig känsla av panik och ångest, vilket medför att sömnen om nätterna blir sådärbra. Jag har i helgen varit nykter på två fester, med en tydligt närvarande känsla av att jag i själva verket bör vara hemma och plugga till hemtentan som ska in imorgon och omtentan som är på tisdag. Nu är jag i alla fall typ klar med hemtentan, bra Jojo! Sedan har jag förvisso inte börjat plugga inför omtentan som jag har i övermorgon än. Men som jag själv resonerar, jag har ju redan haft tenta på det här och det gick ju inte helt åt skogen i alla fall. Så lite borde jag ju kunna sen sist.
Nu ska jag göra något jag (typ) aldrig har gjort förut. Storkok av panang gai. Det blir nog strålande bra. Lite sällskap hade dock inte skadat. Jag får väl sova med mina kursböcker helt enkelt.
Imorgon börjar praktiken. Spännande. Faktiskt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Puss vad roligt att du är hemma! Jag är också stressad och har ångest :( Måste ses och ventilera lite snart! Puss

2010-11-07 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0