they go hard core and there's glitter on the floor.

Inte riktigt så mitt liv ser ut just nu kanske, men nästan! Speciellt med tanke på att jag har ett mobilskal som tappar glitterpluppar stup i kvarten. Dom ligger överallt och skräpar.
Jag har fått någon jobbig tvångstanke om att jag måste ha bilder i mina blogginlägg annars ser det så tråkigt ut, men nu får det bli som det blir.
I alla fall, helgen var strålande bra. Jag var i Stockholm och hälsade på lite släkt och lite otippat träffade jag även min bästis som vanligtvis är bosatt på västkusten, sug på den! Jag bodde två nätter hos min faster som en en lyxbohem av rang. Jag och hennes yngsta son (alltså min kusin) ska köpa en lägenhet tillsammans i Soho, New York har vi bestämt om sisådär två år. Så nu är det bara att börja pengainsamlingen.
Jag och Sofia möttes upp på T-centralen när hon kom med tåget från Göteborg och så gick vi och åt en helt förträfflig lunch och sen på Carolina Gynnings konstutställning, smashing var ordet på den eftermiddagen. Kvällen fortsatte med fasterfamiljen på nya Harry Potter. Jag kände mig väl kanske lite lost med tanke på att jag varken har sett eller läst feman och sexan. Fy skäms!
Söndagen spenderades ute hos farmor och farfar på Ekerö. Mycket trivsamt! God mat och väldigt lugnt och tryggt, som alltid när man är där.
Idag känner jag mig lagom pigg. Trots att jag har haft en ledig långhelg. Var på återbesök på sjukhuset i eftermiddags, och jag har i alla fall inte någon infektion längre. Det ska firas på lördag vill jag lova!
Jag börjar trivas riktigt bra på praktiken, vilket känns otroligt gött. Alltså trivts har jag väl gjort hela tiden, men nu börjar jag liksom lära mig saker om själv jobbet mer. Skönt!
Nu ska jag titta på serier och käka skumtomtar. Vill ni någon gång pigga upp mig ska ni ge mig skumtomtar. Dagens tips.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0