update på livet.

Det är ingen vidare aktivitet på den här bloggen nuförtiden alltså. Och varför inte det då? Ja, jag har väl haft bättre saker för mig än att blogga helt enkelt. Igår fick jag te.x mina efterlängtade skor (snygga för övrigt), hängde hos Dinah på Ecco i tre timmar och köpte ett hallonrött läppstift. Idag har jag hängt på praktiken och förundrats lite över hur många trasiga människor det finns, samt varit på sightseeing i Mönsterås. Nu på kvällen var jag hemma hos Amanda och Kajsa, blev matad och kollade PH. Bra kväll.
I lördags hade jag fest. Det var tequila shots, kanelbullar och mysiga människor.
Imorgon ska jag som vanligt gå upp klockan sex på morgonen (vilket känns ungefär som att gå upp mitt i natten) och vara på praktiken hela dagen. Efter det ska jag äta middag på stan med Emelie. Mysigt! <3
Och helgen ska bli riktigt bra. Så mycket vet jag. Och nu ska jag sova.
God natt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0