baby don't fill up your head with he said she said.

Fantastisk vecka detta. Fantastisk och hemsk. Hemsk i början och fantastisk mot slutet. Jag fick äntligen in CSN för två månader på kontot igår, sexton loppor. Tråkigt dock att trettonåsju nödvändigtvis skulle gå till att betala skatten. Men nu är det gjort i alla fall, och jävlar i min lilla låda vad skönt det känns!
Igår kväll var en trevlig sådan, även om jag var sjukt otaggad. Eftermiddagen spenderades på ett fik tillsammans med sköningen Eric, och fortsatte sedan till systemet för att inhandla lite rosa bubbel. Kvällen inleddes hos Amanda&Kajsa med pizza och photo shoot. Efter det drog vi oss ner mot Byttan, cyklandes och skränandes på gamla Spice Girls hits, härligt! På Byttan bjöds det på champagne och snittar, we likey.
Dagen idag (obs LÖRDAG) har delvis spenderats på bibblan, delvis i stan och delvis hemma i lägenheten. Nu väntar jag på att Dinah&Johan ska hämta upp mig, vi ska bort till Johans kusin och hänga lite. Sen får vi se vart kvällen tar vägen med oss. Kanske att det blir en sväng till Kåren på 90talsfest, vi får se.
meeeen snygging!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0