dagens...

HOROSKOP!
Jag läser mitt varje dag i mobilen på ELLE astrology. Det är rätt trevligt faktiskt och stämmer ofta bra.
Här är dagens;
"Today finds you seated in close proximity to one of your least favourite people (Judit, min lärare. Hej!). Ummm... awkward! You're quick to turn the other cheek, but this is one of those times where you can't gloss over the conflict. A chance to hash things out could be in the works, but not here and now. If anything, you could make an appointment to meet up later in the week. Please don't make a scene today though... it could affect your professional standing".

Inte för att jag någon professional standing som skulle kunna bli affected, men jag vet mycket väl vad det här kan handla om. 
För övrigt har jag GALET mycket i skolan at the moment, men jag gillar det. Även om jag bryter ihop ibland. Bryt ihop och kom igen, som pappa brukar säga.

Jag känner mig ungefär som på bilderna. Trött och helt slut skulle man kunna säga.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Sötnöt! Vad roligt att du har mycket i skolan, för det verkar som att du bloggar lite mer när du egentligen inte borde ha tid för det ;) Tummen upp! :D

2010-10-13 @ 21:17:06
Postat av: jojo

precis så är det! men jag blir liksom supereffektiv när jag har mycket att göra. skärper mig som fasen då!

2010-10-13 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0